1. Toote lisamine Ostukorvi1) Vajutage üleval menüüs olevale lingile “Osta toode”, seejärel vajutades „LISA KORVI” saategi toote osta.2) Oma ostukorvi sisu ja maksumust saate vaadata, liikudes kursoriga paremal üleval asuvale nupule „OSTUKORV“.3) Ostukorvis saab koguse lahtril vastavalt noolega kas üles või alla vajutades muuta koguseid. Ostukorvist on võimalik tooteid eemaldada, vajutades ristikujulisele ikoonile.
    • Ostutehingu vormistamine

    1) Avatud ostukorvis näete valitud tooteid, kogust ja hinda. Edasi liikumiseks vajutage nupule „MINE KASSASSE“.

    2) Arvelduseks sisestage korrektsed andmed ostu sooritaja kohta (nimi, telefon, aadress, e-posti aadress), seejärel näete kauba maksumust ja hinda. Ostukorvile lisandub kauba kohaletoimetamise tasu . Vali tarnevariant-kas Omniva valikust või tulen ise järgi ise saab tulla oma tellimusele järgi Ilusalongi Rosita-Tallinn.Vesivärava 37. e-l 10-20 ja p 10-17)

    3) Valige makseviis-tasuda saab telie e-posti aadressile saabunud arve alusel 7 tööpäeva jooksul. Kui makse ei ole tasutud 7 päeva jooksul,tühisatme tellimuse automaatselt.

    4) Nõustuge Müügitingimustega ning kinnitage tellimus, vajutades nuppu „ESITA TELLIMUS“.

    5) Tellimuse esitamisega loetakse müügitehing sõlmituks, ekraanil kuvatakse tellimusarve. Tellimusarve saadetakse ka kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Manustesse tuleb ka eraldi arve .pdf dokumendina.

    • Tellimuse eest tasumine

     

    Tellimust hakatakse täitma alles pärast makse teostamist ja raha laekumist Salong Rosita OÜ arveldusarvele.

    • Kauba kohale toimetamine

    Toimetame Kauba Omniva pakiautomaati. Keskmine tarne aeg 1-3 tööpäeva, va erandjuhtudel.

    Kui tellimuse sooritamise ja selle täitma asumise vahepeal on toimunud mistahes põhjusel muutus tarneajas, teavitame Ostjat esimesel võimalusel tarneaegade muutusest e-posti või telefoni teel. Andmed .ilustervis@gmail.com või 5215260

    • Toodete tagastamine ja pretensioonide esitamine

    Salong Rosita OÜ vastutab veebipoes www.ilustervis.ee müügil oleva toote nõuetele vastavuse.

    Kui ostetud toode osutub praagiks, siis vahetame selle välja. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab kauba ostja

    Pretensioonide esitamise tähtaeg on üks aasta (vt „Müügitingimused“). Ostjal on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

    Salong Rosita OÜ on alati huvitatud probleemile kiire ja mõlemaid osapooli rahuldava lahenduse leidmisest. Palume pöörduda meie klienditeeninduse poole ilustarvis@gmail.com koos leiame lahenduse!

    • Konfidentsiaalsus

    OÜ Salong Rosita ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v.a info logistikafirmale, mis on vajalik kauba sihtkohta toimetamiseks.

    Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist oü salong rosita  andmebaasist.

    • Kontakt

    Kõikide küsimuste, murede ja rõõmude korral palume võtta meiega ühendust klienditoe kontaktidel +372 5393 0789 või meiliaadressile ilustervis@gmail.com Kirjadele vastame 1-5 päeva jooksul.